Reviews
Als we uw bestelling verzonden hebben, ontvangt u binnen enkele dagen een uitnodiging om een review achter te laten. We vinden het belangrijk dat reviews een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur. Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier. Onze klanten worden niet beloond voor het schrijven van reviews. Er worden geen kortingen of andere cadeautjes gegeven.
Door een review achter te laten, helpt u nieuwe klanten om te beslissen over de bestelling. Bedankt voor uw review!
Garantie
Goedkope Flashcards garandeert dat flashcards effectief zijn!
Als je flashcards op de juiste manier gebruikt, zal je de informatie erop langer en beter onthouden dan wanneer je die informatie alleen gelezen, gemarkeerd, overgeschreven en/of samengevat hebt. Als je wil weten hoe je flashcards op de juiste manier gebruikt, kijk dan op de pagina ‘Uitleg & tips‘.
Heb je de kaarten op de juiste manier gebruikt en tóch onthoud je de informatie niet goed? Dan mag je je ongebruikte kaarten en andere hier bestelde producten in nieuwstaat tot zes maanden nadat je de bestelling gedaan hebt nog terugsturen. Je krijgt het betaalde bedrag en je verzendkosten terug, op één voorwaarde: je legt uit hoe je de kaarten gebruikt hebt én je legt uit waaruit bleek dat je de informatie toch niet goed genoeg onthield.
Daarnaast doen we natuurlijk ons best om de producten die je hier bestelt in uitstekende conditie aan je te leveren. Toch gaat dat misschien wel eens mis, of raakt een product beschadigd tijdens transport. Bij normaal gebruik zouden de producten die je op goedkopeflashcards.nl bestelt minstens zes maanden niet zo beschadigd moeten raken dat ze onbruikbaar worden. Is dit toch het geval, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor vervanging. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.
Klachten
Hebben we een fout gemaakt of is er iets aan de hand? Laat het ons zeker even weten, zodat we het recht kunnen zetten. Het makkelijkst is een mailtje naar info@goedkopeflashcards.nl, zo mogelijk ondersteund met foto’s van het ontvangen product. Vermeld ook je bestelnummer of factuurnummer. Hoor je binnen een dag nog niets terug? Bel of whatsapp dan zeker even naar 06 127 198 05.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
Voor consumenten in de EU is het ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.